Με βαθιά θλίψη η Νομαρχιακή Επιτροπή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας στη Βοιωτία αποχαιρετά τον Στάθη Στάικο, εκφράζοντας τη συμπαράστασή της στην οικογένεια του ανθρώπου που έφυγε ξαφνικά. Οι συλλογικοί φορείς, όσο γραφειοκρατικό κι αν ακούγεται καμιά φορά το όνομά τους, κουβαλούν τελικά τις ιστορίες των ανθρώπων τους.
Η Επιτροπή συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα, Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, μετά την είδηση του ξαφνικού θανάτου του ι μέλους της, αρχιτέκτονα μηχανικού Ευστάθιου Στάικου.
Η Ν.Ε. Βοιωτίας του ΤΕΕ αναφέρει ότι ο αδόκητος χαμός του συναδέλφου προκάλεσε συγκίνηση και θλίψη στα μέλη της.
Με ομόφωνη απόφασή της, η Επιτροπή αποφάσισε να εκφράσει τα συλλυπητήριά της στην οικογένεια του εκλιπόντος, να παραστεί στην κηδεία του και να καταθέσει στεφάνι στη μνήμη του.
Η ανακοίνωση υπογράφεται από τον πρόεδρο της Ν.Ε. ΤΕΕ Βοιωτίας Ιωάννη Παπασπύρο, τη γραμματέα Μαρία Ελένη Κεμαλάκη-Τζερεμέ, την αντιπρόεδρο Ασημίνα Στάμου και τα μέλη Παναγιώτη Μπεκρή και Στέλιο Θεοδωρόπουλο.
