Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στις 14 Ιουνίου 2026 οι αρχαιρεσίες του Ιατρικού Συλλόγου Θηβών, με την παράταξη «Ένωση Ιατρών Θήβας» να εξασφαλίζει την πλειοψηφία στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η «Ενωση Ιατρών Θήβας» εκλέγει πέντε από τα επτά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, ενώ η Δημοκρατική Πανεπιστημονική Κίνηση Γιατρών (ΔΗ.ΠΑ.Κ. Γιατρών) καταλαμβάνει τις υπόλοιπες δύο έδρες.
Για τους εκπροσώπους στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο, οι δύο παρατάξεις εκλέγουν από έναν εκπρόσωπο. Το Πειθαρχικό Συμβούλιο και η Εξελεγκτική Επιτροπή συγκροτούνται εξ ολοκλήρου από μέλη της «Ενωσης Ιατρών Θήβας».
Οι εκλεγέντες στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο, κατά σειρά σταυρών προτίμησης, είναι:
Φιλιώ Πρωτόπαπα
Λουκάς Ανανίκας
Σοφία Δεληγιάννη
Πολυνείκης Μπόγρης
Ιωάννης Κορδατζής
Παναγιώτα Ρενδούμη
Ιωάννα Καντίκα
Ως εκπρόσωποι στον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο εκλέγονται οι:
Πολυνείκης Μπόγρης
Ιωάννα Ρενδούμη
