Τελευταία Νέα

unnamedΤης Τζόρτζια Παπαλάμπρου-Χίνταλ

 

Μπορεί να μην είναι προφανές κατά πόσο η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες αλλά τουλάχιστον δημιουργεί την ανάγκη για νέα γονιμοποιό σκέψη.

Το υψηλό ποσοστό ανεργίας στην Ελλάδα, φαίνεται λοιπόν να δίνει πνοή στο επιχειρηματικό πνεύμα. Έτσι στο κέντρο της Αθήνας, καθώς η Ακρόπολη στέκεται μεγαλοπρεπώς στο βράχο της, μια ομάδα νέων που δεν αγνοεί το αρχαίο θαύμα, παρέχει σε όσους τουρίστες το επιθυμούν, μια διαφορετική προσέγγιση της Αθήνας. Απορρίπτουν την τουριστική έκδοση της πρωτεύουσας, με τις τουριστικές παγίδες και τα ελληνικά σουβενίρ κινέζικης καταγωγής. Λένε όχι στα μεγάλα γκρουπ τουριστών που στοιβάζονται στα αδικαιολόγητα ακριβά, τουριστικά εστιατόρια. Παίρνουν τα πράγματα στα χέρια τους και αποκαλύπτουν την ίδια Αθήνα σε μια άλλη μορφή, την αυθεντική τοπική της μορφή.

Οι τουρίστες που θέλουν να μιλήσουν με τους ντόπιους, να πιούνε και να φάνε μαζί τους, θέλουν να συναντήσουν κάποιον ο οποίος γνωρίζει τη χώρα και ξέρει τις συνήθειες των Αθηναίων. Για το λόγο αυτό απευθύνονται σε ιστοσελίδες όπως “Withlocals”, “ToursByLocals”, “Like A Local”.

Εκεί συμφωνούν με κάποιον απλό πολίτη, ο οποίος δεν έχει κάποια εκπαίδευση ξεναγού, που προσφέρει ωστόσο στους τουρίστες μια περιοδεία αυθεντικής εμπειρίας μέσα από τις τοπικές γειτονιές κάτω από τη σκιά της Ακρόπολης. Δίνοντας έμφαση στην τέχνη του δρόμου, στα τοπικά τρόφιμα και σε ειδικά μπάρ κρυμμένα σε μικρές αυλές όπως το Six Dogs στο Μοναστηράκι.

Οι τιμές ξενάγησης κυμαίνονται από 15 – 50 ευρώ το άτομο και διαρκούν λίγες ώρες και οι ομάδες δεν υπερβαίνουν τα 4 άτομα ώστε να εξασφαλίζεται η ποιότητα της εμπειρίας.

Ένας από τους ερασιτέχνες ξεναγούς δήλωσε, στην Michelle Arrouas για την Berlingske, ότι βλέπει τη ζωή ως ανεξάρτητος, ως την καλύτερη αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης και της υψηλής ανεργίας των νέων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μετάβαση στο περιεχόμενο