Τελευταία Νέα

Το ενδιαφέρον της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ για την ανάπλαση της ΔΕΘ εξέφρασε ο Ντίνος Μπενρουμπή, αντιπρόεδρος & CEO της εταιρείας, η οποία, παράλληλα, είναι σε ετοιμότητα για την επέκταση της 6ης προβλήτας του ΟΛΘ, προκειμένου να ξεκινήσει το έργο με την έκδοση του προεδρικού διατάγματος, η οποία αναμένεται τον Ιανουάριο του 2025.

Ο κ. Μπενρουμπή δεν έκρυψε το ενδιαφέρον του κατασκευαστικού βραχίονα της Metlen για την ανάπλαση της ΔΕΘ, που έχει μπει σε ράγες υλοποίησης, ενώ παρουσίασε τις εξελίξεις του Flyover, η πορεία κατασκευής του οποίου, όπως είπε, τυγχάνει του ενδιαφέροντος του ίδιου του πρωθυπουργού.

Όπως είπε ο κ. Μπενρουμπή στην ημερίδα της Voria.gr με θέμα «Μετά το Μετρό: Οι επόμενες αναπτυξιακές προκλήσεις για τη Θεσσαλονίκη», το αποτύπωμα της ΜΕΤΚΑ ΑΤΕ του ομίλου Melten αυξάνεται συνεχώς στον κατασκευαστικό τομέα. Πλέον διαθέτει ανεκτέλεστο 1,5 δισ. ευρώ, την ώρα που η εταιρεία μεγαλώνει συνεχώς, διπλασιάζοντας τα μεγέθη της, με αποτέλεσμα να είναι συγκρίσιμα και μεγαλύτερα έναντι των τριών ανταγωνιστών της.

Αναφερόμενος στην επέκταση της 6ης προβλήτας του ΟΛΘ, σημείωσε πως η εταιρεία ως προσωρινός ανάδοχος του έργου βρίσκεται σε ετοιμότητα, ωστόσο για να ξεκινήσει το έργο απαιτείται το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα, που εκτιμάται πως θα είναι έτοιμο τον Ιανουάριο της καινούργιας χρονιάς.

Παράλληλα μέσω ΣΔΙΤ υλοποιούνται 17 βιοκλιματικά σχολεία σε 9 δήμους της Θεσσαλονίκης με χρόνο αποπεράτωσης τα τέλη του 2026, ενώ η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις για αλλά πέντε ιδιωτικά έργα.

Απαραίτητη η ισορροπία για την ολοκλήρωση του Flyover

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στη σημασία να λειτουργήσει η απαραίτητη ισορροπία προκειμένου να υλοποιηθεί με τον ταχύτερο και ουσιαστικότερο τρόπο η κατασκευή του Flyover, που αποτελεί το μεγαλύτερο εν εξελίξει μεγάλο έργο που υλοποιείται μεσω ΣΔΙΤ, υπογραμμίζοντας πως στόχος είναι το έργο να παραδοθεί μέσα στο συμβατικό του χρόνο το 2027.

Όπως είπε ο κ. Μπενρουμπή, για να επιτευχθεί η παράδοση του έργου στον προβλεπόμενο χρόνο του, «θα πρέπει να υπάρξει στενή συνεργασία με το υπουργείο, αλλά και με τους δήμους. Κάθε έργο έχει τεχνικά προβλήματα, πρέπει όμως να επιλύονται συναινετικά και γρήγορα».

Ο κ. Μπενρουμπή έκανε αναφορά στη σύμπραξη της εταιρείας με την ΑΒΑΞ για την υλοποίηση του έργου στο οποίο όπως είπε «είναι χρηματοδότες και κατασκευαστές. Το έργο είναι το πρώτο μεγάλο έργο ΣΔΙΤ, γεγονός που είναι και καλό και κακό».

Ξεκινώντας από το καλό τόνισε πως «για να δοθούν οι απαραίτητες χρηματοδοτήσεις από τις χρηματοδότριες τράπεζες υπάρχει συνεχής έλεγχος, ενώ υπάρχει τεχνικός σύμβουλος που παρακολουθεί την εκτέλεση του έργου. Το κακό είναι πως η πολιτεία και ο εργοληπτικός χώρος αντιμετωπίζει πρώτη φορά ένα τόσο μεγάλο έργο ΣΔΙΤ, γεγονός που απαιτεί ισορροπία, την οποία και ψάχνουμε ώστε να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε εποικοδομητικά».

Αναφερόμενος στο έργο αυτό καθαυτό ο κ. Μπενρουμπή τόνισε πως αποτελεί τη μεγαλύτερη ίσως γέφυρα στην Ευρώπη, που αλλάζει εκ βάθρων την περιοχή, ενώ, όπως είναι επόμενο, υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες, κάτι που τόνισε πως δεν είναι πρωτόγνωρες για έναν κατασκευαστή. «Υπήρχαν δυσκολίες τόσο για το κυκλοφοριακό, πρόβλημα που ούτως ή άλλως ταλαιπωρεί τη Θεσσαλονίκη -ως κατασκευαστές θέλουμε να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση- αλλά και δικαστικές εκκρεμότητες», σημείωσε ο ίδιος, υπογραμμίζοντας πως έχουν ανοίξει όλα τα μέτωπα του έργου με συνέπεια να εργάζονται σε αυτό περί τα 300-350 άτομα, ενώ την κατασκευή του έργου συνδράμουν 100 βαριά μηχανήματα.

Πηγή: https://www.voria.gr/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μετάβαση στο περιεχόμενο