Το Frecciargento ή Ασημένιο Βέλος, όπως ονομάζεται, αναμένεται να μπει στις ράγες για τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, τον προσεχή Σεπτέμβριο. Το Ασημένιο Βέλος θα αλλάξει τις σιδηροδρομικές μετακινήσεις, διότι πρόκειται μεν για τρένο 20ετίας, αλλά είναι πλήρως ανακαινισμένο και διαθέτει τις δυνατότητες να ταξιδεύει με ταχύτητες που θα ξεπερνούν τα 200 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η υποδομή αυτή τη στιγμή σε τροχαίο υλικό, δεν επιτρέπει ταχύτητες άνω των 160 χλμ./ώρα.
Η νέα, διπλή σιδηροδρομική γραμμή, και μάλιστα ηλεκτροκίνητη, στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, πρόκειται να ολοκληρωθεί σύντομα, μόλις τελειώσουν τα έργα στη νέα γέφυρα κοντά στον Δομοκό. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, μπορεί τον Σεπτέμβριο να δοθεί στην κυκλοφορία, οπότε και η διαδρομή από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη θα καλύπτεται σε κάτι λιγότερο από 4 ώρες, ενώ με την ολοκλήρωση όλων των έργων υποδομής, στις αρχές του 2019, στόχος είναι η διαδρομή να μην ξεπερνά σε διάρκεια της 3 ώρες και 30 λεπτά.
Πέραν αυτού, σύντομα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αποκτήσει άνω των 60 νέων μηχανοδηγών, από τα 200 συνολικά άτομα που θα προσλάβει το προσεχές διάστημα, ενώ ανάλογα με την πορεία των έργων υποδομής, θα θέτει σε λειτουργία και τα τρένα. Δηλαδή στο τμήμα μέχρι το Κιάτο, το αεροδρόμιο και τον Πειραιά, όπου υπάρχει ηλεκτροκίνηση, θα λειτουργούν τα γρήγορα τρένα, ενώ από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο (Ροδοδάφνη), θα λειτουργούν πετρελαιοκίνητα τρένα (αυτά που θα αποσυρθούν από τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη), έως ότου –εντός του 2021- ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνητη γραμμή μέχρι το Αίγιο. Για την Πάτρα αργούμε ακόμα, διότι υπολείπονται τουλάχιστον 3 δημοπρατήσεις για να ολοκληρωθεί πλήρως η γραμμή.
Καταλήγοντας, ο Renato Mazzoncini είπε ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για την εκμετάλλευση και των αστικών συγκοινωνιών (π.χ. Αττικό Μετρό), θέτοντας στο τραπέζι την τεχνογνωσία που διαθέτει.