Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε και η 2η διεθνική συνάντηση εκπαιδευτικών στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ “Youngsters Nowadays. Where from, where to?” στο οποίο συμμετέχει το σχολείο μας, Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Ασωπίας που πραγματοποιήθηκε στην Προύσα της Τουρκίας.
Η συνάντηση διήρκεσε 3 μέρες, από τις 3 έως τις 5 Μαΐου και από το σχολείο μας συμμετείχαν 3 εκπαιδευτικοί. Στόχος της ήταν ο απολογισμός των εργασιών του πρώτου έτους του προγράμματος καθώς επίσης και η επίλυση των προβλημάτων και δυστοκιών που έχουν προκύψει σε διάφορους τομείς.
Επίσης συζητήθηκαν θέματα που αφορούσαν τη συνέχεια του προγράμματος όπως η προετοιμασία της 2ης συνάντησης μαθητών/εκπαιδευτικών για Μαθησιακές/Εκπαιδευτικές/Διδακτικές δραστηριότητες που θα διεξαχθεί στο Σοβεράτο της Ιταλίας. Οριστικοποιήθηκαν οι ημερομηνίες, οι λεπτομέρειες του ταξιδιού και της διαμονής μαθητών και εκπαιδευτικών καθώς και οι λεπτομέρειες για τις εργασίες. Το θέμα της επόμενης διεθνικής συνάντησης με το οποίο θα ασχοληθούν και θα προετοιμάσουν οι μαθητές είναι “Leisure time activities” & “Teaching literature in an attractive way” δηλαδή «Δραστηριότητες τους ελεύθερου χρόνου» & «Διδάσκουμε τη λογοτεχνία με ευχάριστο τρόπο». Ορίστηκαν λοιπόν τα λογοτεχνικά βιβλία που θα μελετήσουν οι μαθητές για τις δραστηριότητες που θα λάβουν χώρα στην επόμενη συνάντηση καθώς και τα ερωτηματολόγια για τις δραστηριότητες του ελεύθερου χρόνου στα οποία πρέπει να απαντήσουν και στη συνέχεια να επεξεργαστούν.
Οι εργασίες κύλησαν ομαλά και επετεύχθησαν οι στόχοι της συνάντησης. Η φιλοξενία των Τούρκων εταίρων ήταν υποδειγματική! Ξεναγηθήκαμε στο σχολείο Ahmed Erdem Anadolu Lisesi το οποίο είναι ένα πειραματικό σχολείο με περίπου 1000 μαθητές και 50 καθηγητές. Η προετοιμασία της συνάντησης ήταν άρτια και οι Τούρκοι εταίροι μας ξενάγησαν στα σημεία ενδιαφέροντος της πόλης τους μετά το πέρας των εργασιών. Οι μαθητές του σχολείου είχαν μάλιστα ετοιμάσει μια θεατρική παράσταση ειδικά για εμάς στα αγγλικά!!!
Για μια ακόμα φορά αποδείχτηκε λοιπόν ότι η καλή προετοιμασία, η συνεργασία και η κατανόηση παίζουν καταλυτικό ρόλο για την πορεία αντίστοιχων προγραμμάτων με απώτερο στόχο τη σωστή πραγματοποίησή τους και την απόκτηση εμπειριών και γνώσεων τόσο από τους μαθητές όσο και από τους εκπαιδευτικούς.