Της Μαρίας Σμιλίδου
Σε φωτεινό παράδειγμα ελληνικής επιχείρησης εξελίσσεται η σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι. Η αμιγώς ελληνική επιχείρηση που μετρά 62 χρόνια ζωής, όχι μόνο επιβιώνει στα δύσκολα χρόνια της κρίσης αλλά πλέον ανταγωνίζεται “κατά μέτωπον” πολυεθνικές εταιρείες με βαριά εδραίωση στην αγορά.
Με ένα νέο πρόγραμμα επενδύσεων συνεχίζει τον στρατηγικό της σχεδιασμό, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην καινοτομία, την ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και την παρουσίαση νέων προϊόντων, εκ των οποίων κάποια θα είναι διαθέσιμα από τον Οκτώβριο. Ειδικότερα, από το 2017 ως το 2020, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία σχεδιάζει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ, με έμφαση στην αύξηση και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και των εγκαταστάσεων, τη μεγιστοποίηση της ασφάλειας και υγιεινής των εργαζομένων και το δυναμικό λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων, καλύπτοντας τις διατροφικές τάσεις της αγοράς.
Στα σχέδια της βορειοελλαδίτικης εταιρείας εντάσσεται η περαιτέρω ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας στις 23 διεθνείς αγορές, όπου ήδη έχει δυναμική παρουσία. Η Κρι Κρι έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης και μάλιστα εν μέσω κρίσης,γεγονός που την έχει αναδείξει ως σημαντικό παίκτη στην ελληνική αγορά γιαουρτιού και παγωτού. Σε δυο προϊόντα που έχουν δώσει μεγάλη ώθηση στην διεύρυνση των συνολικών μεριδίων αγοράς που κατέχει.
Ως αποτέλεσμα, η Κρι Κρι κατέχει πλέον τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με φάρμες παραγωγής γάλακτος του Ν. Σερρών, με έμφαση σε προϊόντα με γάλα ημέρας. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε κατά την παρουσίαση του επενδυτικού πλάνου της εταιρείας: «Για εμάς στην Κρι Κρι αποτελεί βασική στρατηγική μας προτεραιότητα η διαρκής ανάπτυξη. Πιστεύουμε ότι στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα άριστης ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας».