του Δημήτρη Λάμπρου
Συνεχείς διαμαρτυρίες δέχεται το viotiaplus.gr από τους καταστηματάρχες και τους πολίτες για τη μετατροπή του πεζοδρόμου στη θέση όπου βρισκόταν το Παλιό ΚΤΕΛ σε πάρκινγκ. Πολλοί οδηγοί σταθμεύουν παράνομα στην οδό Καλιαγκάκη προς την Ερκυνα κατά διάρκεια της μέρας και της νύχτας δημιουργώντας σημαντικά προβλήματα. Στο θέμα έχω αναφερθεί και παλαιότερα όταν και η τότε παρέμβαση είχε διορθώσει την κατάσταση που όμως πάλι διολίσθησε σε ανεπίτρεπτα επίπεδα όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες που μας απέστειλαν αναγνώστες. Επιπλέον οι περίοικοι διαμαρτύρονται για την για μια ακόμα φορά παντελή απουσία της Τροχαίας, παρά όπως μου λένε τις οχλήσεις στις οποίες καθημερινά προβαίνουν προς την υπηρεσία αυτή: “Ενοχλώ κάθε μέρα τον Δήμο και την Τροχαία και κανένας δεν ενδιαφέρεται” τονίζει οργισμένος δημότης που εργάζεται στην περιοχή.
Κανε και ένα ρεπορτάζ για τον κεντρικό “πεζόδρομο – ζούγκλα” της πόλης μας. Η κατάσταση είναι πλέον απερίγραπτη. Τραπεζοκαθίσματα 10 μέτρα έξω από τα μαγαζιά καταλαμβάνουν τα 2/3 του πλάτους του “πεζοδρόμου – ζούγκλα”. Αμέτρητα παρτέρια με δέντρα με λάσπη πολλών τετραγωνικών μέτρων αποτελούν κίνδυνο για τους περαστικούς και τα παιδιά να σκοντάψουν και να πέσουν να τραυματιστούν. Μηχανάκια – delivery παρκαρισμένα μόνιμα μέσα στον πεζόδρομο. Τι άλλο να πω…
Εχετε δίκιο, η κατάσταση έχει ξεφύγει.
Δικαιολογημένα τα παράπονα αλλά ας σκέφτονται ότι υπάρχουν και χειρότερα π.χ. στην Θεσσαλονίκης το πεζοδρόμιο έχει καταργηθεί και έχει γίνει πάρκινγκ.Οι πεζοί αναγκάζονται να περπατούν στο δρόμο και αναγκαστικά κάνουν το ίδιο νεαρές μητέρες με καροτσάκια ,αφού ,ακόμη κι αν καταφέρουν να διανύσουν κάποια απόσταση στο πεζοδρόμιο ,αδυνατούν να συνεχίσουν γιατί η ,πρόσβαση από το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο είναι κλειστή από παρκαρισμένα αυτοκίνητα Κατά τα άλλα οι πλάκες για τους τυφλούς μας μάραναν .Και κάτι άλλο ,θα έκτιμούσα αν ένας από τος σοφούς που μελέτησαν την τοποθέτηση φαναριών στη διασταύρωση Θεσσαλονικης και Ρούμελης σκέφτηκε ότι τον δρόμο τον διασχιζουν και πεζοί και ιδιώς παδιά και να μας πεί πότε μπορούν να διασχίζουν χωρίς να χρειάζεται να μαντεύουν πότε δεν θα περάσει αυτοκίνητο .Να καταλάβουν ότι δεν είμαστε όλοι εποχούμενοι .Ευχαριστώ για την φιλοξενία .
Ο σχεδιασμός είναι άγνωστη λέξη στους σοφούς. Ο κίνδυνος είναι καθημερινός στα φανάρια της Ρούμελης. Στη Θεσσαλονίκης σύντομα θα έχουμε φωτορεπορτάζ από τη συνεχιζόμενη σκανδαλώδη ανοχή των αρμοδίων στους νοτιοβαλκάνιους οδηγούς της πόλης μας.
Το ότι είναι ένας πεζόδρομος που δεν χρησιμοποιεί σχεδόν κανένας δεν θα έπρεπε να μας απασχολεί???? Ή Λιβαδειά έχει έλλειψη χωρών στάθμευσης …ποιος δεν το ξέρει!!!!αλλά τι να κάνουμε….τα κονδύλια δόθηκαν για χώρους αναψυχής !!!!