Η MYTILINEOS στο πλαίσιο στήριξης των Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης με ορίζοντα το 2030 για Ποιοτική Εκπαίδευση (4), επενδύει σε κοινωνικές δράσεις που έχουν ως στόχο την αναβάθμιση της εκπαίδευσης και την καλύτερη πρόσβαση των μαθητών σε αυτή, στις περιοχές όπου και δραστηριοποιείται αλλά και ευρύτερα στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η Εταιρεία συμβάλλει ενεργά και στον εκσυγχρονισμό των σχολείων με κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό, με στόχο την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών και τη δημιουργία ίσων ευκαιριών πρόσβασης στην ποιοτική εκπαίδευση για όλους τους μαθητές.
Το Αλουμίνιον της Ελλάδος του Τομέα Μεταλλουργίας της MYTILINEOS, αποδεικνύοντας την προσήλωσή του στην στήριξη των νομών Βοιωτίας και Φωκίδας, όπου και δραστηριοποιείται, αποδέχτηκε τα αιτήματα σχολικών δομών προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να συμβάλει αποτελεσματικά στην διασφάλιση ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης για όλους τους μαθητές.
Αναλυτικά, από την αρχή της χρονιάς ο Τομέας Μεταλλουργίας ενίσχυσε την εκπαιδευτική διαδικασία 384 μαθητών και 11 εκπαιδευτικών, υλοποιώντας τα παρακάτω αιτήματα:
1) Δωρεά ηλεκτρονικού εξοπλισμού:
- 3 ηλεκτρονικοί υπολογιστές και 1 βιντεοπροβολέας στο 8ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς
- 5 ηλεκτρονικοί υπολογιστές στο Δημοτικό σχολείο Δαύλειας
- 1 διαδραστικός πίνακας στο 1ο Νηπιαγωγείο Άμφισσας
- 3 ηλεκτρονικοί υπολογιστές και 1 πολυμηχάνημα – εκτυπωτής στο Δημοτικό σχολείο Δελφών
2) Δωρεά άλλου εξοπλισμού :
- 20 κρεβατάκια για το ολοήμερο τμήμα του 2ο Νηπιαγωγείου Άμφισσας
3) Δωρεά παιχνιδιών :
- Διθέσια κούνια, σπιτάκι- τσουλήθρα, τραμπάλα 4 θέσεων, ποδοκίνητο αυτοκινητάκι, Γιγάντια τουβλάκια και επιδαπέδιο παιχνίδι στο Νηπιαγωγείο Δαύλειας
- 2 σετ ταμπλό μπασκέτες στο 8ο Δημοτικό Λιβαδειάς
Σύμφωνα με τους Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, η διασφάλιση στην ελεύθερη, ισότιμη και ποιοτική εκπαίδευση είναι η βάση για τη βελτίωση της ανθρώπινης ζωής και της βιώσιμης ανάπτυξης. Η ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ειδικά στα πρώτα χρόνια της σχολικής ζωής, μπορεί να είναι καταλυτική για την πρόοδο και την περαιτέρω εξέλιξη των μικρών μαθητών.