Καταγγελία για το ΚΤΕΛ Λιβαδειάς

Καταγγελία για το ΚΤΕΛ Λιβαδειάς

dl1-1-633x330

 

 

του Δημήτρη Λάμπρου

 

 

Μια σοβαρή καταγγελία για το ΚΤΕΛ Λιβαδειάς έφτασε στο viotiaplus.gr και αφορά το δημοφιλές δρομολόγιο για Αθήνα. Ο αναγνώστης μας του οποίου τα στοιχεία είναι στη διάθεση του viotiaplus.gr καταγγέλλει ότι υπήρχαν και ταξίδεψαν για την Αθήνα όρθιοι επιβάτες. Δείτε την καταγγελία. Αναμένουμε την απάντηση από τη διοίκηση του ΚΤΕΛ Λιβαδειάς.

Στο δρομολόγιο των 6μμ της περασμένης Κυριακής από Λιβαδειά για Αθήνα και μετά την Αλίαρτο στο λεωφορείο υπήρχαν όρθιοι επιβάτες λόγω πληρότητας. Ο εισπράκτορας ρώτησε αν θα πάνε όρθιοι γιατί μέχρι Θήβα θα άδειαζαν θέσεις λιγότερες του αριθμού των όρθιων. Κάποιοι στις ενδιάμεσες στάσεις κατέβηκαν και έμειναν 5 άτομα όρθια τα οποία και παρέμειναν μέχρι την Αθήνα, στην μεσαία πόρτα στα σκαλιά, ένας καβάλησε το υψωμένο μέρος πάνω απ’ την τουαλέτα και οι υπόλοιποι στο διάδρομο. Πριν την Θήβα τονίστηκε από εμένα στον εισπράκτορα πως είναι απαράδεκτο να κόβει εισιτήριο με πλήρες αντίτιμο στους όρθιους καθώς και πως τίθεται θέμα ασφάλειας τόσο για εκείνους όσο και για του καθήμενους. Με εντελώς αγενές ύφος και προσβλητικές εκφράσεις ο εισπράκτορας είπε πως δεν είναι δουλειά του και στην φράση μου πως είναι ο εκπρόσωπος του ΚΤΕΛ τη δεδομένη στιγμή στον οποίο μπορώ να απευθυνθώ είπε πως ψάχνομαι για φασαρία και ντροπή μου. Εν συνεχεία ξανατονίζοντας το απαράδεκτο της κατάστασης και ζητώντας του το όνομά του, όπως είναι υποχρεωμένος και να δηλώσει, βγήκε εκτός εαυτού και ουρλιάζοντας κάνοντας και χειρονομίες ακριβώς πάνω απ’ το κεφάλι μας είπε πως τον απειλούμε, -απειλούμε τον εργαζόμενο επειδή ζητάμε το όνομά του! Του είπα να μιλάει καλύτερα και να τηρεί τον νόμο ενώ ο οδηγός τον είχε παρακαλέσει απ’ το μικρόφωνο να σωπάσει. Ο εισπράκτορας απάντησε πως αν καλέσουμε την τροχαία είναι δική μας ευθύνη η αργοπορία και η ταλαιπωρία που θα υποστούμε.  Αν είναι απειλή το να ζητάς το όνομα του εκάστοτε εκπροσώπου μιας εταιρείας, μέσω της φυσικής του παρουσίας, τότε το ΚΤΕΛ Λιβαδειάς εκτός των παρανομιών που πράττει (βλ. το περιστατικό) καλό είναι να επανεξετάσει το προσωπικό και τις αντιδράσεις του σε στιγμές έντασης, για τις οποίες και είναι υπεύθυνο. Είναι αδιανόητο να πληρώνουμε για να αντιμετωπιζόμαστε κατ αυτόν τον τρόπο, τη στιγμή που διαπράττεται αδίκημα“.

0 0 vote
Article Rating
1 Comment
newest
oldest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ανωνυμο1
Ανωνυμο1
4 years ago

Επιτελους καποιος διαμαρτυρηθηκε για αυτο το χαλι που συμβαινει στο Κτελ.Ημουν στο λεοφωρειο Λιβαδεια-Ιωαννινα και γιατι κανεις δεν μου ειχε πει οτι επρεπε να επικοινωνησω με το Κτελ της Χαλκιδας εμεινα ορθια εως την Ναυπακτο.
Ντροπη τους