Στον Ορχομενό χωρίς τηλέφωνο

Στον Ορχομενό χωρίς τηλέφωνο

Από την Τετάρτη το πρωί οι κάτοικοι στην ευρύτερη περιοχή  του Αρχαιολογικού  Πάρκου Ορχομενού είναι αποκλεισμένοι τηλεπικοινωνιακά εξαιτίας, όπως πληροφορηθήκαμε, εκσκαφών στο σημείο  που απέκοψαν τα καλώδια των τηλεπικοινωνιών. Επρεπε να είχε ληφθεί μέριμνα για τις υπόγειες καλωδιώσεις αλλά δεν σχεδιάστηκε σωστά η δουλειά, όπως συνήθως στην Ελλάδα. Τουλάχιστον όμως έπρεπε να ληφθεί μέριμνα για τη θεραπεία της βλάβης.

Ομως ούτε αυτό έγινε, Και είναι απαράδεκτη η κωλυσιεργία στην αποκατάσταση της ζημιάς που έφτασε να μετρά 5 μέρες, περιλαμβανομένης και της αυριανής αργίας των συνεργείων, παρά τις συνεχείς οχλήσεις στο τμήμα βλαβών της  Cosmote, η οποία περιορίστηκε σε διαβεβαιώσεις (με κλήσεις και sms) ότι το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα και ότι το αργότερο την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου το δίκτυο θα λειτουργεί κανονικά.  Διαβεβαιώσεις που διέψευσαν οι ημερομηνίες βέβαια. Εκ του αποτελέσματος το λες και «λόγια του αέρα», εγώ τουλάχιστον έτσι θα το πω, που απλώς εξυπηρετούν τη δημιουργία ενός κλίματος καθησυχασμού. Όπως και εκείνη η γνωστή μετακύλιση από τον Αννα στον Καϊάφα, από την εταιρεία στον Δήμο δηλαδή, να επιμεριστεί η ευθύνη.

Μπορούμε και χωρίς σταθερή, χωρίς ίντερνετ για κάποιες μέρες θα αντιτάξεις, ας κάνουμε λίγη υπομονή. Όχι δεν μπορούν να κάνουν κι άλλο υπομονή υποθέτω οι άνθρωποι που δεν μπορούν να διαχειριστούν ζητήματα της εργασίας τους ή άλλες δραστηριότητες που απαιτούν ίντερνετ. Ανθρωποι που θέλουν να επικοινωνήσουν με τους συγγενείς και τους φίλους τους.   Πολύ περισσότερο, ένας υπερήλικος που ζει μόνος κι ένα τηλεφώνημα θα σπάσει για λίγο τον τοίχο της μοναξιάς του, που τα προβλήματα υγείας δεν του επιτρέπουν να αντιμετωπίσει ό,τι  απρόβλεπτο μπορεί να προκύψει στην καθημερινότητά του και ένα τηλεφώνημα θα απομακρύνει την ανησυχία του και την ανασφάλεια, γνωρίζοντας ότι θα επιληφθούν άμεσα οι δικοί του.

Επιτέλους ο σεβασμός προς τον πολίτη πρέπει να πάψει να είναι γράμμα κενό και να γίνει πράξη.

 

0 0 votes
Article Rating
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments