Προβλήματα στους πολίτες από τη δυσλειτουργία των ΕΛΤΑ σε Ορχομενό και Αμφίκλεια

Προβλήματα στους πολίτες από τη δυσλειτουργία των ΕΛΤΑ σε Ορχομενό και Αμφίκλεια

- in Αυτοδιοίκηση, Δήμος Ορχομενού, Κοινωνία, Πρώτη σελίδα, Φθιώτιδα
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προβλήματα στους πολίτες από τη δυσλειτουργία των ΕΛΤΑ σε Ορχομενό και Αμφίκλεια
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει εδώ και πολύ πολύ καιρό ο Ορχομενός με την αδυναμία των ΕΛΤΑ να διανείμουν τους λογαριασμούς, τις ειδοποιήσεις κι άλλες προσωπικά έγγραφα στους δημότες προκαλώντας τους μεγάλη ταλαιπωρία λόγω των εκπρόθεσμων, όπως είναι προφανές, διευθετήσεων των ζητημάτων τους δεν είναι τοπικό.
Και στον Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα με την ανεπάρκεια των ΕΛΤΑ να είναι συνεπείς στις υπηρεσίες τους. Χαρακτηριστικά ο Δήμος με ανακοίνωσή του ενημερώνει τους πολίτες  για την παράδοση των λογαριασμών ύδρευσης  από τις αρχές Ιουλίου στο κατάστημα, όμως ακόμα δεν έχουν φτάσει στους παραλήπτες. Στην ανακοίνωση – καταγγελία  ο Δήμος Αμφίκλειας-Ελάτειας αναφέρει και τον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες μπορούν να τακτοποιήσουν τις οικονομικές οφειλές τους:

“O Δήμος Αμφίκλειας – Ελάτειας έχει εκδώσει, από τις αρχές Ιουλίου του 2021, τους λογαριασμούς ύδρευσης για το Γ’ Τετράμηνο του 2020 όσον αφορά τις Κοινότητες Αμφίκλειας, Ελάτειας και Κάτω Τιθορέας, καθώς και για το Β’ Εξάμηνο του 2020 για όλες τις υπόλοιπες Κοινότητες.

Όλοι οι παραπάνω λογαριασμοί ύδρευσης παραδόθηκαν, εντός του πρώτου δεκαημέρου του Ιουλίου 2021, στα καταστήματα ΕΛΤΑ του Δήμου μας, προκειμένου να διανεμηθούν και να παραληφθούν έγκαιρα από τους δημότες, ώστε να υπάρχει διαθέσιμος χρόνος για την εξόφλησή τους.

Δυστυχώς, όμως, παρόλες τις δεσμεύσεις των υπευθύνων για αμεσότητα στην εξυπηρέτηση των δημοτών μας, οι λογαριασμοί ύδρευσης πολλών Κοινοτήτων βρίσκονται ακόμη στα ράφια των καταστημάτων ΕΛΤΑ, ενώ εξακολουθούμε, μέχρι σήμερα, να μην έχουμε λάβει από κανέναν υπεύθυνο την παραμικρή απάντηση για την ημερομηνία αποστολής τους στα εναπομείναντα χωριά.

Δεδομένου ότι οι λογαριασμοί λήγουν τέλη Αυγούστου του 2021, παρακαλούμε όπως προσέλθετε στα ταμεία του Δήμου, στα Δημοτικά Καταστήματα Αμφίκλειας, Ελάτειας και Κάτω Τιθορέας, για την έγκαιρη πληρωμή τους προκειμένου να μην επιβαρυνθείτε των νόμιμων προσαυξήσεων μετά τη λήξη τους. Όσοι δημότες δεν γνωρίζετε το ύψος του λογαριασμού μπορείτε να τηλεφωνείτε στους κάτωθι αρμόδιους υπαλλήλους του Δήμου, ώστε να ενημερωθείτε για το ακριβές ποσό.

 ΤΑΜΕΙΑ ΔΗΜΟΥ

  • ΤΑΜΕΙΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ – κα Ευγενία Πολίτη: 22343 50111. Δευτ-Παρ, ώρες 8:00-15:00
  • ΤΑΜΕΙΟ ΕΛΑΤΕΙΑΣ – κα Κων/να Μπαούρδου: 22343 50214. Δευτ-Παρ, ώρες 9:00-16:00
  • ΤΑΜΕΙΟ Κ. ΤΙΘΟΡΕΑΣ – κα Ιωάννα Μπιμπίλα: 22343 50307. Δευτ-Παρ, ώρες 8:00-15:00

Ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία και παρακαλούμε για την κατανόησή σας.

Ο Δήμος θα προβεί άμεσα σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, προκειμένου να καταγγείλει τη σχετική σύμβαση συνεργασίας με τα ΕΛΤΑ, αφού δεν τηρήθηκε καμία από τις δεσμεύσεις που μας δόθηκαν”.