Φθιώτιδα: 37χρονη μητέρα πέθανε ένα μήνα μετά τον εμβολιασμό της

Φθιώτιδα: 37χρονη μητέρα πέθανε ένα μήνα μετά τον εμβολιασμό της

Ερωτηματικά προκύπτουν με το θάνατο μιας 37χρονης μητέρας δύο παιδιών στη Φθιώτιδα, περίπου μήνα μετά τον εμβολιασμό της κατά του κορωναϊού.

Η 37χρονη, η οποία ήταν Αλβανικής υπηκοότητας και ζούσε πάρα πολλά χρόνια με την οικογένειά της σε κωμόπολη της Φθιώτιδας, έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου της Astra Zeneca στις 28 Απριλίου

Και ενώ δεν είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα υγείας και ήταν δραστήρια, 19 ημέρες μετά το εμβόλιο – στις 17 Μαϊου – υπέστη ένα μικρό εγκεφαλικό επεισόδιο.

Σύμφωνα με το LamiaReport, δεν μπορούσε να μιλήσει καλά και παρέλυσε η μία πλευρά της.

Διακομίστηκε στο νοσοκομείο Λαμίας, όπου έκανε αξονική τομογραφία και οι γιατροί της είπαν ότι είχε ένα παροδικό ισχαιμικό επεισόδιο και ότι καλό θα ήταν να κάνει και κάποιες εξετάσεις ακόμα, όπως Μαγνητική, Triplex κ.α.

Η Μαγνητική Τομογραφία, που έγινε σε ιδιωτικό εργαστήριο, έδειξε ότι η γυναίκα έχει περάσει τέσσερα μικρά εγκεφαλικά (το παροδικό εγκεφαλικό ισχαιμικό επεισόδιο ή ΠΙΕ θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως μίνι-εγκεφαλικό, προκαλείται από την προσωρινή διακοπή στην παροχή αίματος προς τον εγκέφαλο – ισχαιμία σημαίνει ελαττωμένη αιματική ροή.). Επίσης οι εξετάσεις έδειξαν ότι είχε και στένωση στην καρωτίδα.

Μετά από αυτά τα αποτελέσματα οι γιατροί του νοσοκομείου Λαμίας της συνέστησαν να πάει σε νοσοκομείο της Αθήνας για να κάνει γενικότερες και αναλυτικότερες εξετάσεις για να εντοπιστεί η αιτία που προκάλεσε όλα αυτά.

Πράγματι η 37χρονη πήγε σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου νοσηλεύτηκε για 4- 5 ημέρες και έκανε όλες τις εξετάσεις. Η απάντηση που πήραν οι συγγενείς από τους γιατρούς είναι ότι αυτά δεν είναι παρενέργειες του εμβολίου και ότι όλα προκλήθηκαν από υψηλή χοληστερίνη.

Οι γιατροί συνέστησαν στην 37χρονη να κάνει και τη δεύτερη δόση του εμβολίου (δεν πρόλαβε), ενώ της έδωσαν μια αντιπηκτική αγωγή.

«Στην Αθήνα μας είπαν ότι για όλα φταίει η χοληστερίνη. Η γυναίκα μου δεν είχε ποτέ χοληστερίνη. Όταν ρώτησα σε ποιες τιμές ήταν η χοληστερίνη όταν μπήκε και όταν έφυγε από το νοσοκομείο, απάντηση δεν πήρα…», λέει ο σύζυγος της άτυχης γυναίκας στο LamiaReport.

Επιστρέφοντας στο σπίτι της η 37χρονη και ακολουθώντας την φαρμακευτική αγωγή που της έδωσαν από το νοσοκομείο της Αθήνας είχε κάποια ακόμα συμπτώματα. Τα χέρια της άρχισαν να πρήζονται και να μελανιάζουν. Τόσο στο Κ.Υ. της περιοχής της όσο και στο νοσοκομείο Λαμίας, που απευθύνθηκε, οι γιατροί ήταν καθησυχαστικοί και της είπαν ότι είναι από τα φάρμακα που παίρνει.

Στις 25 Ιουνίου, η 37χρονη παρουσίασε έντονο πονοκέφαλο, ζαλάδες και εμέτους. Αρχικά την μετέφεραν στο ΚΥ της περιοχής και από εκεί στα Επείγοντα του νοσοκομείου Λαμίας. Εκεί έπαθε σοβαρό αιμορραγικό εγκεφαλικό επεισόδιο και κατέρρευσε

Οι γιατροί την έβαλαν έτσι εσπευσμένα στο χειρουργείο, μήπως και τη σώσουν, ωστόσο ήταν ήδη αργά. Η άτυχη μητέρα δύο παιδιών διασωληνώθηκε στη ΜΕΘ, ενώ λίγες ώρες αργότερα άφησε την τελευταία της πνοή.

Οι δικοί της άνθρωποι είναι σοκαρισμένοι και ακόμα δεν μπορούν να πιστέψουν πως «έσβησε» η 37χρονη μητέρα, χωρίς ουσιαστικά να έχουν πειστικές απαντήσεις για τον θάνατό της.

Η 37χρονη άφησε πίσω της ένα αγοράκι δυο ετών και ένα επτάχρονο κοριτσάκι.

0 0 votes
Article Rating
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments