Ημερίδα για τα Θρησκευτικά στη Β/θμια και Α/θμια Εκπαίδευση

Ημερίδα για τα Θρησκευτικά στη Β/θμια και Α/θμια Εκπαίδευση

Διαδικτυακή διαπεριφερειακή επιμορφωτική ημερίδα με θέμα “Διδάσκοντας Θρησκευτικά στο σύγχρονο σχολείο”, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021 και ώρα 6.30 μ.μ. από τα Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕΚΕΣ) Στερεάς Ελλάδος, Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας. Η ημερίδα απευθύνεται στους/στις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν το μάθημα τόσο στη Β/θμια όσο και στην Α/θμια Εκπαίδευση.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά, μέσω της πλατφόρμας Cisco Webex, στη διεύθυνση:

Address for attendees: https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/onstage/g.php?MTID=eab691f4108ae5789d16f8997562eb759

Event password: 12345

 

                                                                        Το πρόγραμμα  της ημερίδας

  • Χαιρετισμοί Oργανωτικών Συντονιστών των ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδος και Θεσσαλίας Δρ. Χρίστος Μαρκαντώνης και Δρ. Βασίλειος Κωτούλας

    Εισηγήσεις

  • Δρ. Αθανάσιος Στογιαννίδης, Επικ. Καθηγητής Παιδαγωγικής και Διδακτικής Μεθοδολογίας του ΜτΘ στο Τμήμα Θεολογίας του ΑΠΘ: «Ορθόδοξη Θεολογία, Μάθημα των Θρησκευτικών και Δημόσιος Χώρος: Προοπτικές Συνάντησης σε μία Σύγχρονη Δημοκρατική Κοινωνία».
  • Δρ Νικόλαος Παύλου ΣΕΕ ΠΕ01: «Προτάσεις προσέγγισης του θρησκευτικού γραμματισμού των μαθητών της Αβθμιας και Βθμιας Εκπαίδευσης»
  • Δρ Χάρης Ανδρεόπουλος ΣΕΕ ΠΕ01: «Το μάθημα των Θρησκευτικών υπό το πρίσμα των αποφάσεων 1749-1750/2019 του ΣτΕ (Ολομ.). Παιδαγωγική προσέγγιση».
  • Γεώργιος Παπανικολάου, Εκπ/κός κλ. ΠΕ70, ΜΤh AΠΘ: «Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια» Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο στα Θρησκευτικά με χρήση ψηφιακών εννοιολογικών διαγραμμάτων και ψηφιακής αφήγησης με webcomic»
  • Eπαμεινώνδας Μανδηλάς, Εκπ/κός κλ. ΠΕ70, Θεολόγος ΑΠΘ: «Η θεολογική συμβολική γλώσσα στην πρωτοβαθμια εκπ/ση – Δυσκολίες, ενστάσεις και προοπτικές»
  • Συζήτηση

 * Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης και το υλικό του σεμιναρίου.

0 0 votes
Article Rating
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments