Οδηγός διεκδίκησης του Επιδόματος Θέρμανσης

Οδηγός διεκδίκησης του Επιδόματος Θέρμανσης

- in Ειδήσεις, Κοινωνία, Οικονομία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγός διεκδίκησης του Επιδόματος Θέρμανσης

Εδώ και περίπου 10 μέρες το υπουργείο Οικονομικών έχει κάνει γνωστό πως και αυτή τη χρονιά θα πραγματοποιηθεί κανονικά η χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης. Από μέρα σε μέρα αναμένεται να ανοίξει το TAXISnet για την υποβολή αιτήσεων και ήδη η αύξηση στο επίδομα θέρμανσης για το 2019 – 2020 έχει αυξήσει το ενδιαφέρον των πολιτών που αναμένουν την λειτουργία της πλατφόρμας.

Μέχρι και σήμερα, Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019, δεν έχει ανοίξει η πλατφόρμα στο Taxisnet, συνεπώς οι πολίτες δεν μπορούν να υποβάλουν αιτήση. Ωστόσο, λόγω του  μεγάλου ενδιαφέροντος από τους καταναλωτές πετρελαίου θέρμανσης, δίνονται οι πρώτες κατευθυντήριες διεκδίκησης του σχετικού επιδόματος.

 

1. Με ποιους κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων του Επιδόματος πετρελαίου Θέρμανσης;

α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών συνδέονται χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.

β. Οι χρήστες που δεν διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης TAXISnet, θα ταυτοποιούνται εναλλακτικά δίνοντας ΑΦΜ και αριθμό ειδοποίησης κάποιου εκκαθαριστικού/πράξης προσδιορισμού φόρου Δήλωσης Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων των τελευταίων (5) πέντε ετών.

Εάν δε θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασης και τυχαίνει το όνομα χρήστη (username) να ταυτίζεται με τον ΑΦΜ σας, τότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης. Για αυτό θα πρέπει να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας μέσω των σχετικών διαδικασιών.

2. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Πώς θα γίνει η διασταύρωση των στοιχείων;

Ο προμηθευτής πετρελαίου δεν δίνει στοιχεία για την υποβολή της αίτησής σας. Κάθε παραστατικό αγοράς πετρελαίου υποβάλλεται από τον προμηθευτή στην Α.Α.Δ.Ε. Αυτά που πρέπει να προσέξετε είναι:

• Η σωστή αναγραφή του Α.Φ.Μ. σας ή του Α.Φ.Μ. διαχειριστή-εκπροσώπου αν πρόκειται για πολυκατοικία.

• Η σωστή αναγραφή του αριθμού παροχής της Δ.Ε.Η. ή του κοινόχρηστου αριθμού παροχής, αν πρόκειται για πολυκατοικία.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα στοιχεία του Α.Φ.Μ. και του αριθμού παροχής της Δ.Ε.Η. πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του προμηθευτή και στην αίτησή σας.

3. Έχω υποβάλει την αίτησή μου στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης, το παραστατικό αγοράς όμως αναγράφει τον Α.Φ.Μ. της συζύγου μου. Θα υπάρξει πρόβλημα στην διασταύρωση των στοιχείων;

Η διασταύρωση των στοιχείων δεν θα ολοκληρωθεί. Τα στοιχεία του Α.Φ.Μ. και του αριθμού παροχής της Δ.Ε.Η. πρέπει να είναι τα ίδια στο παραστατικό του πρατηριούχου και στην αίτησή σας.

4. Η πίστωση του λογαριασμού μου δεν πραγματοποιείται λόγω ανενεργού IBAN που έχω δηλώσει. Πώς μπορώ να τον διορθώσω;

Θα προβείτε σε τροποποιητική αίτηση στην οποία θα διορθώσετε τον ΙΒΑΝ ή θα δηλώσετε τον νέο IBAN από την αντίστοιχη επιλογή στην οθόνη –Προβολή Διασταυρωμένων Αγορών Πετρελαίου–.