Σεμινάριο για στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες από τον ΣΒΘΚΕ

Σεμινάριο για στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες από τον ΣΒΘΚΕ

- in Επιχειρήσεις
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σεμινάριο για στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες από τον ΣΒΘΚΕ

Στελέχη επιχειρήσεων αλλά και επιχειρηματίες συγκεντρώθηκαν την Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019 στις εγκαταστάσεις του ΙΒΕΠΕ-ΣΕΒ Παράρτημα Βόλου, για να παρακολουθήσουν το Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα: «Η σύγχρονη φιλοσοφία οργάνωσης ενός τμήματος πωλήσεων», με εισηγητή τον Δρ. Κωνσταντίνο Γεωργικόπουλο, σύμβουλο, ειδικό συνεργάτη και εξειδικευμένο trainer  Στελεχών Επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Το Επιμορφωτικό Σεμινάριο συνδιοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας και Κεντρικής Ελλάδος και το Ινστιτούτο Βιομηχανικής και Επιχειρησιακής Επιμόρφωσης – Κατάρτισης ΙΒΕΠΕ ΣΕΒ Βόλου, με την υποστήριξη του ΣΒΘΚΕ/Enterprise Europe Network.

Εκ μέρους του ΣΒΘΚΕ, την εκδήλωση χαιρέτισε ο γενικός γραμματέας του Δ.Σ. Αριστομένης Εφραιμίδης, ο οποίος, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, μεταξύ άλλων ανέφερε ότι: «Ο Σύνδεσμός μας, εντάσσει το σημερινό εκπαιδευτικό σεμινάριο, για την σύγχρονη φιλοσοφία οργάνωσης των τμημάτων πωλήσεων στις επιχειρήσεις, στα πλαίσια της προσπάθειάς του για την παροχή τεκμηριωμένης και συνεχούς ενημέρωσης και πληροφόρησης προς τις επιχειρήσεις και τα στελέχη τους, για επιχειρηματικά θέματα που αφορούν στην καθημερινότητα τους και επηρεάζουν τη λειτουργία τους.

Η δουλειά στα τμήματα πωλήσεων των επιχειρήσεών μας είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα, οπωσδήποτε ελκυστική, πλην όμως, εξόχως απαιτητική. Η αγορά και ο ανταγωνισμός είναι μια πραγματική καθημερινή αναμέτρηση και η πραγματικότητα έχει αποδείξει ότι το ανθρώπινο δυναμικό σε αυτά τα τμήματα πρέπει τουλάχιστον ενδεικτικά: α) να ανανεώνει και να διευρύνει τις επαγγελματικές του γνώσεις και δεξιότητες, β) να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές και τις εξελίξεις στην αγοραστική συμπεριφορά, γ) να εναρμονίζει τις τεχνικές πώλησης στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος και δ) να προτείνει στους αγοραστές λύσεις και αποτελέσματα και όχι απλά να πουλά προϊόντα».