Σεμινάριο για τον τουρισμό στην Αράχωβα

Σεμινάριο για τον τουρισμό στην Αράχωβα

- in Δήμος Διστόμου - Αράχωβας, Εκδηλώσεις, Πρώτη σελίδα
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σεμινάριο για τον τουρισμό στην Αράχωβα

Σεμινάριο με αντικείμενο τις ανθρώπινες και δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 16:00 – 20:00 στο αμφιθέατρο του Λαογραφικού Μουσείου Αράχωβας.

Θα διδάξει ο κ. Νότης Μαρτάκης, καθηγητής και μέντορας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου για τα πανεπιστημιακά προγράμματα τουριστικών σπουδών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες και εργαζομένους που ασχολούνται στον τομέα του τουρισμού. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.                                            

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Α.  ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ώρα 16:15 – 17:15

α. Ελευθερία συμπεριφοράς/ιδιωτικότητα.

β. Όρια ελευθερίας συμπεριφοράς/Νόμοι/Κανόνες (Απαλλοτρίωση ελευθερίας στο όνομα της ομαλής λειτουργίας των Κοινωνιών).

γ. Η συμπεριφορά του καταναλωτή διακοπών.

δ. Οι ανθρώπινες σχέσεις στον Τουρισμό (Υπηρεσία του ανθρώπου προς τον άνθρωπο).

ε. Τα κίνητρα των ανθρώπινων πράξεων: πολεμικό (αθλητισμός, περιπέτεια), κίνητρο αναγκών (αυτοσυντήρηση-ασφάλεια), κίνητρο χαράς (ψυχαγωγία) και κίνητρο στοργής (φιλία, ανθρωπισμός).

Στ. Ο άνθρωπος κατά τον Ιονέσκο (συμπεριφορά).

 

Β. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ώρα 17:15 18:15

α. Ο άνθρωπος ως κοινωνικό όν.

β. Τα στοιχεία της επικοινωνίας: Πομπός-δέκτης-μήνυμα (ανάλυση).

γ. Η κουλτούρα ( ανάλυση συνθετικών στοιχείων).

δ. Η μετάδοση μηνυμάτων (μαζοψυχή/συλλογική συνείδηση).

ε. Λογική/Θυμικό.

στ. Λογική-πειθώ-επιχείρημα.

ζ. Θυμικό-υποβολή-αξίωμα(δόγμα).

η. Συνειδητό-Υποσυνείδητο.

θ. Εφαρμογές της υποβολής (πείραμα Παυλώφ) στον Τουρισμό.

ι. Χρωματοθεραπεία (επηρεασμός των χρωμάτων στη συμπεριφορά του πελάτη).

 

Διάλειμμα  18:15 – 18:30

 

Γ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ, ώρα 18:30 – 19:30

α. Ορισμός- Ανάλυση.

β. Η εμπιστοσύνη στη σχέση του παρόχου των υπηρεσιών με τον καταναλωτή.

γ. Ο «γυάλινος πύργος» ως εφαρμογή των εσωτερικών και εξωτερικών δημοσίων σχέσεων.

δ. Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις (σχέσεις διοίκησης-εργαζομένων, κίνητρα αποδοτικότητας-Βιομηχανικές Σχέσεις).

ε. Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις (Σχέσεις επιχείρησης – πελάτη κατά την παραμονή του στην επιχείρηση και μετά την αποχώρησή του).

 

Δ. CASE STUDIES, ώρα 19:30 – 20:00

α. Το χαμόγελο ως μέσο προσέγγισης.

β. Ο χαιρετισμός με ονοματοδοσία πελάτη.

γ. Ο θόρυβος του καθαρισμού vs η ηρεμία του πελάτη.

δ. Το τηλεφωνικό κέντρο.

Ε. Οι τουαλέτες.