Γράμματα από τη Λιβαδειά31

Γράμματα από τη Λιβαδειά31

Γράφει ο Δημήτρης Λάμπρου

Λιβαδειά, 5 Απριλίου 2019

Αγαπητέ Γιάννη,

Ηταν απρόσμενα μεγάλη η ανταπόκριση των πολιτών για όσα αναφέρθηκαν στα Γράμματα από τη Λιβαδειά30 σχετικά με τους τυχάρπαστους που τελευταία έγιναν και… πολιτιστικά ανήσυχοι. Είχαμε τους μέτριους προστέθηκαν τώρα και τα παράσιτα, οι γνωστοί και ως “for the festivals”. Κι όλοι μαζί στον ντορβά με τα κουλούρια δηλαδή στις χορηγίες  των φορέων της ελληνικής πολιτείας, της Περιφέρειας και των Δήμων. Με τα δικά μας τα λεφτά θυμήθηκαν μετά από δεκαετίες να βγάλουν φωτογραφίες ως προβληματισμένα άτομα προκαλώντας τη θυμηδία αλλά και την αιμορραγία του δημόσιου ταμείου. Εκάς οι βέβηλοι -μην τους επιτρέψουμε να μολύνουν και τον πολιτισμό. Και δεν θα τους το επιτρέψουμε με τον αυστηρό έλεγχο και την ανελέητη κριτική.

Η ΠΑΡΑΓΚΑ

Συναφές και παράπλευρο το θέμα της νέας διοργάνωσης φεστιβάλ  με αγροτικά προϊόντα. Δόθηκε απολογισμός για τα κονδύλια που σπαταλήθηκαν την προηγούμενη φορά; Ποιοι τα πήραν αυτά; Χορήγησε η Περιφέρεια δεκάδες χιλιάδες ευρώ και πού πήγαν όλα αυτά τα λεφτά; Η κα Παπαθωμά οφείλει απαντήσεις. Το ίδιο και ο Κώστας ο Μπακογιάννης.

ΑΡΚΑΔΙΟΥ

Οχι, Γιάννη μου, δεν είναι τα ανεπούλωτα τραύματα του γερμανικού βομβαρδισμού τον Απρίλιο του 1941. Είναι η οδός Αρκαδίου στη Λιβαδειά. Στο τμήμα που βλέπεις στην  φωτογραφία μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο αλλά παρακάτω χαλάει, όπως θα έλεγε και ο αγαπημένος Παντελής Ζερβός. Στην πραγματικότητα υποψιάζομαι ότι πρόκειται για εσκεμμένη εγκατάλειψη: Οι λακκούβες είναι εκεί για να μας θυμίζουν τους αγώνες αυτού του λαού για λευτεριά και οι κρατήρες είναι μια υπενθύμιση της ανατίναξης στο Αρκάδι. Πάντα άλλωστε ο Δήμος Λεβαδέων επεδείκνυε μια ιστορική ευαισθησία, αυτή που μπορεί τέλος πάντων.

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ

Ενδεικτική της παρακμής  η κάτω φωτογραφία που ανήρτησε ο Πέτρος Αρκουμανης με τα σκουπίδια στο περιαστικό δάσος της Λιβαδειάς. Στην εύγλωττη εικόνα το μόνο που μπορεί να προστεθεί είναι πως αν δεν κινητοποιηθούν αμέσως οι σκεπτόμενοι στη δεδομένη παρακμή των υπευθύνων αιρετών θα προστεθεί και η γενικευόμενη αίσθηση ανομίας των πολιτών που πολλά δεινά προοιωνίζεται ακόμα.

ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Την έκανε την καλή την μετεγγραφή η παράταξη Ταγκαλέγκα στην όμορφη κωμόπολη. Τώρα πώς οι δύο φίλοι θα κατεβούν σε αντίθετες παρατάξεις προβληματίζει πολλούς. Εμένα όχι Γιάννη μου γιατί αυτές οι παρατάξεις δεν είναι στην πραγματικότητα απέναντι. Τις χωρίζει μόνο η κουτάλα αλλά τις ενώνουν πολύ περισσότερα.

FACEBOOK

Βγήκε πλέον από την ντουλάπα ο Κώστας ο Τζίκρας και αποδείχθηκε ένας καταπιεσμένος αυριανιστής, ένα λούμπεν στοιχείο διαμορφωμένο πολιτικά  στην ιδεολογική Σπιναλόγκα της πασοκικής μεταπολίτευσης, ένα -πάω στοίχημα Γιάννη μου- κρατικοδίαιτο κοινωνικό περίτριμμα . Αυτά τα τόσο γνωστά φαιδρά πρόσωπα έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά.

  1. Είναι ψεύτες. Ηδη στο τελευταίο εμετικό του δημοσίευμα προσπαθώντας να καλυφθεί για την αποκάλυψή μου ότι διαβάζει 5-8 φορές την ώρα τα Γράμματα μήπως ο τάλας βρει κανένα λάθος λέει ότι μπαίνει στο viotiaplus.gr για τις φωτογραφίες. Αλλά τα Γράμματα από τη Λιβαδειά δεν έχουν φωτογραφίες. Πώς αυτός βλέπει τα τυπογραφικά; Φυσικά είναι δομικό στοιχείο του αυριανισμού το ψέμα, είναι σαν να λες ότι η γλίτσα αποτελείται από γλίτσα. Ετσι ακριβώς.
  2.   Είναι θρασύδειλοι. Ο Κώστας ο Τζίκρας δεν απάντησε σε κανένα από τα ερωτήματά μου. Τα επαναλαμβάνω:
  3. Αποδέχεται τον μεγάλο μας πατέρα Παύλο, τον ανανήψαντα Σαούλ της Δαμασκού, του οποίου τις Επιστολές τσιτάρει στα σχόλιά του και τον οποίο έχουν κατηγορήσει κάποιοι για μισογυνισμό; Γαργάρα ο Τζίκρας.
  4. Γιατί αποκρύπτει από τον λαό της Λιβαδειάς ότι σε μια χρεοκοπημένη χώρα καταχρεωμένοι Δήμοι προχωρούν -με κρατικά λεφτά- σε εκδόσεις δεκάδων χιλιάδων ευρώ; Αβαβαβα ο Τζίκρας.
  5. Γιατί αποκρύπτει από τους δυνητικά εκατομμύρια αναγνώστες του πώς βγάζουν λεφτά οι διάφοροι ρεπόρτερ με τα site και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς και τις σχέσεις με τον εκάστοτε δήμαρχο; Γιατί δεν ομολογεί πως πήζει επειδή το μεγαλύτερο βοιωτικό site δεν έχει στενές επαφές με δημάρχους και άλλα τέτοια ανεπίληπτα πρόσωπα; Κοκοκο ο Τζίκρας.
  6. Γιατί αποκρύπτει από τους πολίτες της Λιβαδειάς, Γιάννη μου, ότι πίστεψε τα προηγούμενα λαμόγια που πέρασαν στην πολιτική ανυπαρξία κάνοντας τα ίδια λάθη; Και πώς τώρα βρίσκεται σε αδιέξοδο; Παναής ο Τζίκρας.
  7. Γιατί αποκρύπτει από τον λαό της Βοιωτίας τα κίνητρά του;  Γιατί ενώ οι αντίπαλοι της κας Πούλου είναι πολλοί και ισχυροί, Κοτσικώνας, Ταγκαλέγκας, Καραμάνης και αναμενόμενο ήταν ένας υπερασπιστής της να επιτεθεί σε αυτούς ο Τζίκρας επιτίθεται με εμπάθεια στο viotiaplus.gr;  Ποιος ανομολόγητος φόβος κρύβεται πίσω από αυτή την άθλια μεθόδευση; Ποιοι βάζουν τον Τζίκρα; Και το κάνει αμισθί;
  8. Για το σύμπλεγμα ανωτερότητας που με κατηγορεί είναι φανερό ότι διατελεί σε σύγχυση. Δεν είναι ανωτερότητα. Αξιοπρέπεια είναι η άγνωστή του λέξη. Οταν ο Κώστας ο Τζίκρας έχει συνηθίσει μια ζωή να έρπει και να γλείφει είναι φυσικό οι όρθιοι να του φαίνονται ανώτεροι. Αλλά δεν είναι φυσικό να είναι κάποιος σκουλήκι και να παραπονιέται όταν τον πατάνε.

ΣΕΞΙΣΜΟΣ

Από τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που γραφικά πρόσωπα σαν  τον Κώστα τον Τζίκρα φέρουν θα επιλέξω ένα, το πιο απεχθές, στην εκδήλωση του οποίου είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητος. Αυτοί λοιπόν οι αυριανιστές είναι και σεξιστές. Πραγματικά ο Τζίκρας επιτίθεται με σχόλιά του χυδαία σε γυναίκες κάνοντας εκτός των άλλων  αστειάκια επιπέδου δευτέρας δημοτικού με ονόματα και επώνυμα. Το viotiaplus.gr έχει λάβει τις διαμαρτυρίες των κυριών για την άθλια αυτή συμπεριφορά του Τζίκρα. Επειδή γνωρίζω ότι εξίσου μεγάλη ευαισθησία έχει και η δήμαρχος κα Πούλου στα φαινόμενα αυτού του κατάπτυστου δήθεν σατιρικού σεξισμού εναντίον επώνυμων κυριών αλλά και στην παραποίηση ονομάτων (δεν ξεχνάμε το ανεκδιήγητο εκείνο Παναγιού που πρώτοι εδώ εμείς στηλιτεύσαμε). Οφείλει η κα Πούλου να βγει και να καταδικάσει απερίφραστα τις κατάφωρα σεξιστικές αναφορές του Τζίκρα -εφόσον αυτός εμφανίζεται φανατικός οπαδός της.

ΚΑΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΥΣ

Ζήτησε συγγνώμη ο Κώστας ο Τζίκρας για τα ψέματα και τις συκοφαντίες του. Ομως. Δεν πρέπει να τους συγχωρείς όλους ούτε για όλα. Μερικοί αν τους συγχωρήσεις απλώς αποθρασύνονται και στην πρώτη ευκαιρία θα δείξουν πόσο ίδιοι και πόσο λίγοι παραμένουν.

ΑΣΤΕΡΙΞ

Υπάρχουν νέα Γιάννη μου, στο επόμενο γράμμα θα έχουν συγκεκριμενοποιηθεί οι τελικές αποφάσεις. Η αντίσταση είναι δεδομένη, όσο και ο ήδη καταλυτικός ρόλος στις δημοτικές εκλογές.

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ

Εγινε σύσκεψη και έδωσαν το παρών αρκετοί υποψήφιοι περιφερειάρχες. Αλλά έλειπε ο κόσμος. Τα συμπεράσματα εύλογα. Η βαρεμάρα είναι αφόρητη.

ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ

Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος
δεν θα πάψεις ούτε στιγμή ν΄αγωνίζεσαι για την ειρήνη και
για το δίκαιο.
Θα βγεις στους δρόμους, θα φωνάξεις, τα χείλια σου θα
ματώσουν απ΄τις φωνές
το πρόσωπό σου θα ματώσει από τις σφαίρες – μα ούτε βήμα πίσω.

newest oldest most voted
Ροζαλια.
Guest
Ροζαλια.

’Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας, που μας πνίγει από παντού, παρηγοριέμαι ότι κάπου, σε κάποιο καμαράκι, κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά’’.